القائمة الرئيسية

الصفحات

قصيدة "ودعنا" 

تقوى محمد 

هو يعنى عشان حبيتك تقوم تفارق بدون حساب

تمشى حتى من غير  ودعا بدون عتاب

طيب مع السلامه اللى باع واللى خان 

واللى اصبحت عليه العشره هوان

طيب يلا مع السلامه اللى جرح فينا يما

يما استحملت ..

فضلت ساكته وبقول ما هى ماشيه 

بكره تعرف مين حبيبك

لكن كل يوم يزيد الجرح وانا ساكته 

عارفه انك خاين العشره وانا وبردو راضيه

طيب ليه بايع 

دانا استحملت من الوجع سنين 

ليه جايه انهارده تزيد نار الحنين 

دانا استحملت وانا ساكته 

طيب يلا مع السلامه اللى جرح فينا يما واللى ساب للجرح علامه 

سبت روحى  ..واياك 

كنت فاكره انك.. ملاك 

طلعت شيطان بمليون وش 

كنت اشوفك فى النهار لون.. ويجى اللى اليل يظهر ويبان الغش 

كنت فاكره انك طبيبى وانك خلاص بقيت 

حبيبى

تقوى محمد|همج لطيف 

author-img
للكِتَابةِ فِي فُؤادِي مَسكَّنٌ، كمَا الرّوحُ فِي اَلجَسَد تَسْكُنُ.

تعليقات

التنقل السريع